Bli medlem nu!

Få ”bioplastics magazine” GRATIS ett helt år!

Blir du medlem i Nordisk Bioplastförening får du den internationella tidningen ’bioplastics magazine’ gratis under ett helt år (6 utgåvor). Erbjudandet är värt hela 179 euro. Du förbinder dig inte att fortsätta prenumerera efter det första året men får en fråga om det från förlaget.

Mer info om tidningen finns på www.bioplasticsmagazine.com

Medlemsavgiften är baserad på antalet anställda och trappan ser ut så här:

3 000 sek/år för företag/organisation med 1 – 5 anställda

6 000 sek/år för företag/organisation med 6 – 25 anställda

10 000 sek/år för företag/organisation med 26 eller fler anställda

Samtliga uppgifter måste fyllas i!
Logotypen måste vara av formatet jpg (JPEG) och helst webbanpassad (max 300 x 150 px)

Vi hanterar dina uppgifter enligt GDPR
GDPR (Dataskyddsförordningen) styr hur företag får hantera personuppgifter och hur företag som behandlar personuppgifter har kontroll över sina register. Företaget ska kunna beskriva detta för tillsynsmyndigheten och för personer som finns i registret. Den som är registrerad ska också ha en rimlig chans att kunna neka att finnas med. Vi följer GDPR!

nbf-broschyr 2013-1

VAR MED OCH FORMA